2016-02-13

Mikor véletlen hó esett

Ez év január 24-én (karácsony helyett) véletlenül esett hó. Annyi, hogy értékelhető volt. Minden eldobva kimentem fotózni azt a havat, ami mindössze két napig volt látható. Fotóztam amit találtam, s közben azon tűnődtem, hogy normális-e az, hogy így kelljen "remegni" a hóért ? Hogy ha esik a hegyekben, akkor kb. felállva a munkahelyünkről, még az nap el kell menni megcsinálni a képeket, mert másnapra elolvad ?! Ezek a jellegtelen fotók azért készülhettek el egy jellegtelen helyen, mert vasárnapra esett a havazás. Azért ezen a szimpla helyen, mert halandó ember nem tudja sajnos az életvitelét a téli képek elkészítésének alárendelni. Úgyhogy főzünk abból, ami van. Még ennek is tudtam örülni. Ma február 13-a van, szombat, és hétvége. Most jutottam oda, hogy "megcsináljam" a fotókat. Talán azért csak ilyen sokára, mert nem volt tél, és haragszom. Most is csak az eső esik. Mennyi csapadékunk volt, de plusz fokban nem lesz abból hó. Íme, ezek az én téli képeim. Mindössze egy alkalom volt ezen a télen, tisztességes hóval, a Mátrában, valamikor tél elején. oda nem jutottunk el. Talán a következő tél meghozza a tisztességes havas képeket ...


A budai vár felé ...

 hogy hó, és kék ég lenne ... csak a mesében ...

 Mert a makró objektív a mi barátunk

hósapkában
na, most már alakul valami

 lebegés

 Idei havas tájképem :-)

 előtér és háttér

 találtam azért kedvemre való témákat

 pár centi fehér öröm

 komplementer színek

idén szerettem volna hópehely makrókat fotózni 




Ez nem lett villogós blog ... Kimentem, fotóztam, mert fehér volt. Egyre jobban azt látom, hogy el kell menni majd Tátrába vagy magas hegyekbe, hogy kihasználhassam a Tokina 11-16-ot. Kék eget, fehér, szűz havat szeretnék majd fotózni. Sajnos az ember tönkretette a négy évszak csodálatos rendszerét itt, a Kárpát-medencében is, Csodálkozunk, hogy nincs telünk ?