2016-09-23

Budai Arborétum

Közeli helyre vágytunk, időnk sem volt sok, de szerettünk volna mászkálni kicsit, és fotózni. Választásunk, ad-hoc jelleggel a Budai Arborétumra esett, mert bár kicsi, mindig van ott valami okosság. Kedves is, kellemes is, szeretünk oda járni. Ismét meglepetéseket tartogatott, és pont elég is volt azon a kurta napon ... Mi kedves volt nekem ott, ebben a blogbejegyzésben mutatnám meg.


Kicsiny tó. Sokféle hal, béka, sőt vízisikló is él benne

 Relax egy padon ...

Buja növényzet, még így szeptember közepén is

A fűtől nem látszik, de van ott egy itató.

 A nyári orgonán zajlott az élet

 Gyönyörű rovarok mozogtak rajta

 Kacsafarkú szendert fotózhattunk

 Pödörnyelv ...



 Darazsak is jöttek szép számmal 

 Levitáció

 Ezt a fajt, emlékeim szerint még nem láttam

 Türelmes volt,

 én pedig izgatott

 Valamit nagyon beevett ... Nézd a szemeit !

 Karvaly szállt át a kicsiny kert felett ...

 A tavirózsa megnyílt nekünk

 színeivel lenyűgözött

 A déli oldalon egy pálma levele

 Ahol madár van ...

 Ott macska is lesz ...


Mindezek után nagy örömömre, találtam egy hatalmas balkonláda komplexumot, teli 2-4 cm-es virágokkal. Pattant is fel a Tamron 90 macro, és indult a mütyűr-fotózás. Szeretem ezt a műfajt, és ehhez még türelmem is  van. Máshoz nincs, de ez megnyugtat, még ha millimétereken múlik is az éles fotó ! Nagy levegő, stabil állás, nem lélegzünk, nagyon figyelünk, finoman exponálunk. Ha minden rendben, meg is van a pár cm-es virág ...



 Ne kérdezd, mi ez ?

 Párban

 Csak egyszerűen szép

 Mind nagyon kicsi volt

 Hiába sárga, nem volt irigy megmutatkozni

 Ez sem volt nagyobb 4 cm-nél

 Ez a két szín együtt szerintem varázslatos

 "Csodakehely"



 Őt megjegyeztem, a neve Black Ray



Itt a vége, fuss el véle. Időt kell szánni a csodákra ...