2017-11-24

És még sokan mások

A Zöldküllő kalandja mellett, azért más is történt aznap. Most jön majd az igazi tél, és remélhetőleg jönnek be szépen a ritkább fajok is. Nagyon bízom a Zöldikékben, Vörösbegyben, Süvöltőben, Erdei pintyben, és minden másban, amikor eljön a nagy hideg. Szóval más fajok is jártak ott a Zöldküllőn túl. Róluk gyűjtöttem össze a kedves fotókat ebben a rövid bejegyzésben. A századjára fotózott Széncinege gyönyörű fényeket kapott, és sok képen sikerült használni a víz tükröződését, illetve nagyon izgalmas volt figyelni a fajok fürdését. Bejött a Szajkó is, aki egy állat :-) Böszme tahó, de mégis szeretem. Modellt állt a szigorú Meggyvágó is. Örültem minden madárnak. A Süvöltőket pedig hallottam, a nem is olyan messzi távolból. Tavaly egy tojó jött le inni, idén hátha idetéved a hím is. Meglátjuk. Most örüljünk annak, ami volt !



Pazar fényünk volt ebben a pillanatban

Merre is kell néznem ?!

A kis falánk ...

A szolid Barátcinege

Egyre bátrabbak már a Kékcinegék

A Szajkó "belakja" az itató környékét. Olyankor senki nem jöhet

Modellt állt a Meggyvágó

No csak, mit találtam !

Ideje megfürdeni

 Na most akkor hányan vagyok ?

Jó nekünk itt ...

 
Így élünk mi ...

 Lassan véget ér az ősz.

Hahó ! Engem ki ne felejtsetek !



Annyi sok szép élményt és képet adott ez az itató. Nincs is igazán optimális helyen, de legalább biztonságban van nagyjából, egy zárt területen. Eddig 18-20 fajt láthattunk itt, nem egész két év alatt. Minden alkalommal izgalmas, és érdekes órákat töltöttem el a lesben, és ez most sem volt másképp. Télen, amikor leesett a hó, és az itató csontra be van fagyva, egyszerre 7-10 madár is táplálkozik. Olyankor azt sem tudja az ember, hogy hová fotózzon ...

Szeretek itt lenni, szeretem figyelni ezt a szeleburdi társaságot.