2019-11-01

Első tesztfotók

Elkészült a madárles, kivételt képez a holnap telepítendő harkály-etetőfa, és az ablakot védő felhajtható előlap. Kivártam a jobb fényeket, és összeraktam a Nikon D7100 + Tamron 70-200 f2.8 USD Vc G2 kombót. Kezdeti időszakot élünk, nem járattam még be a madárlest. Az előző ilyen hely már 4 éve működött, ez pedig vadi új, és lakott környezetben van, házunk udvarában. Eddig láttam balkáni gerlét, széncinegét, kék cinegét, ökörszemet, házi rozsdafarkút, nagy fakopáncsot, szarkát, fekete rigót, szajkót, mezei verebet. Hallottam már közvetlen közelben csízt, süvöltőt is, és ideköltözésünk napján pedig kenderikét a fenyőfa tetején. Az első fotókat szeretném most megmutatni a teszt-időszakból.


















 Milyen jó lesz ez jövő tavasszal. Most viszont éjszakázni




Innentől számítva egy év, míg nyilatkozni tudok arról, hogy vajon megérte-e ide telepíteni azt a lest, amit nem merek kivinni az erdőre, félve, hogy ellopják, megrongálják ...