2019-12-08

Újra a parkban

Szerencsémre, itt vidéken is látogathatok olyan helyet, mint Budapesten például a Fiumei sírkert. Jó kimenni ide, mert egy platán-ligetes területen megfotózható az összes jellemző "parki madár". Bár viszonylagos közelségben van az Alcsúti arborétum is, ez a hely alig 10 perc autóval. Főleg tavasszal van hatalmas mozgás, és fajgazdagság. Ilyenkor télen viszont vonz engem a lecsupaszodótt fák koronája, ahol jól láthatóak a madarak. Nagy vágyam tisztességes királyka fotót készíteni. Erre itt remek lehetőség nyílik, már ha ott vannak, és fény is adódik, és elég gyors vagyok. Gyakran fogok ide látogatni ebbe a kertbe. Meg kell ismerni minden szegletét. Most is ezt tettem. Hallottam hírét, hogy itt a kastélyparkban ismét látták a fekete harkályt. Én eddig csak hallottam. Meglesz az, biztos vagyok benne. Legutóbbi látogatásomról szeretnék mesélni ebben a blogbejegyzésben.


Már a kertünkben is találkoztam a fakusszal, de fotó csak itt készülhetett

 Hangulatos környezet

 Egy-egy "művészfotó" is lőhető

Hasznos dolog lesz a víu itt nyáron !!!

 Zöldküllő saját közegében (nem a les dekorált végében)

 Harkály egészen földközelben

 Sokáig kellett várni a Meggyvágóra, hogy látszódjon a sűrűben

 Fekete rigó hímje

 Nagyon messze a mókus, a víz melletti fa törzsén

 A hídról fotózva

Kedvencem a sok-sok madárodú

Sokat gyönyörködöm itt

 Talál a Csuszka ezt-azt ...

 100% Csuszka póz :-)
( A háttérben lévő másik fatörzs nincs módosítva semmilyen eszközzel )

 Találni még virágokat is a parkban (bazsarózsa, őszi rózsa ? Nem tudom)

 Fakusz táplálkozik

Megvártuk, míg megkapta a kellő fényt, a gyönyörű meggyvágó

Impozáns épületnek ad helyet ez a park




Szeretném jövőre felmérni ezt a helyet, és minél több fajt határozni itt.
Macskabagoly költését is regisztrálták már.

Nagyon becsülendő ez a hely !