2021-02-14

Búcsú a téltől

 Ez a tél nem volt számomra eléggé tél. Kevés hóval, annál több kellemetlenül nyirkos hideggel múlt el. Raktam ki etetőt, lest új helyre, etetőt a kertbe, vizzel, sőt az előkertbe is még további egy kis etetőt szintén. Mindenhol leuralkodták az "asztalt" a verebek, és elmaradtak az átlag etetős fajok. Nem volt kedvem túlzottan kimenni a nyirkos, fényszegény hidegbe, de azért összevadásztam még pár hete egypár képet, melyeket nem célom átadni az enyészetnek. Kerti munkával, és a horgász cuccaimmal foglalkoztam inkább. Mostanra abszolút a tavaszban gondolkodom, fotós és horgász szemmel egyaránt. Ezt a telet eltemetve teszem közzé ezeket a fotókat, várva a melegedő nappalokat és a napfényt ...


Fényem nem volt, de mégis csak egy Nagy őrgébics

Szár környékén figyelhettük az őzeket ...

Kíváncsiak voltak ők is

Egerész ölyv kísért minket

Lovasberény felé, a műúton autóból fotózhattuk a szitáló ragadozót

Erős szélben, csípős hidegben várt minket a Nagy kócsag

egyetemben a didergő Szürkegémmel, a Pátkai víztározó egyik szegletében



Ezeket a képeket négy helyszínen tudtam összevadászni. Ezért is nem erőltetem a telet már idén.
Van ezer dolgom, a tavaszra koncentrálok.

Rettenetesen hiányoznak már a színek.